27
Mai
10

officium: torsdag, 8. vike i det allmenne året, job 11 (matutin)

«Kan du lodda djupnene i Gud eller fnna ei grense for stordomen åt Den Allmektige?» (v 7)

Jobs vener har heilt rett; Guds mysterium er det umogeleg å utgrunne. Heile den apofatiske teologien – at vi berre kan seie noko om kva og kven Gud ikkje er – botnar i dette. Vår tids vanskar med å tale om Gud ville vore mindre om vi hadde vore meir fortrulege med dette; at Gud er «den som er heilt annleis».

Likevel: Job har rett mot sine vener. Noko som viser seg mot slutten av Jobs-boka. Job veit at Gud er ufatteleg og uangripeleg, men han går på, han vil fatte meir, han angrip Gud,  nettopp fordi han tek Gud på alvor. Gud utfordrar, men han vil òg sjølv bli utfordra. Gud angrip oss, men han vil òg sjølv bli angripen , fordi han vil ha oss inn på livet.

Job og Herren. Det nærgåande mennesket og den nærgåande Guden.


2 Svar to “officium: torsdag, 8. vike i det allmenne året, job 11 (matutin)”


  1. 1 Olav Arnt Larssen
    mai 30, 2010 ved 7:20 pm

    Hei

    Jeg vet ikke om du husker meg., men jeg er en gammel medstudent på MF. Nå er jeg kapellan i Bodin. Jeg skriver ikke primært for å komentere bloggen. For øyeblikket strever jeg for å finne frem til en kirke i Barcelona som kan lånes og som ikke ligger langt fra Mont Juice sørvest for havna. Min datter skal gifte seg der 1 oktober og jeg har med glede fått vite at jeg kan få vie henne, mens sjømannsmisjonen som står for det formelle i mht jussen i forhold til de spanske myndighetene. Nå viser det seg at det er blitt litt krøll mht å få tak i en kirke og vi ønsker ikek å gå for reserveløsningen som er vigsel i hotellhagen!! Jeg skriver til deg i håp om at du har kunnskap om kirker som jeg kan forhøre meg om. Jeg prøvde å lete meg frem på nettet og søkte på dominicanos Barcelona. Jeg fant mye interessant teologisk når jeg fikk det oversatt, men det var mulige kirker jeg var på jakt etter.
    Takknemlig for hjelp hvis du kan prioritere dette i dine mange gjøremål i klosteret.

    Vennlig hilsen

    Olav A.Larssen

  2. juli 30, 2018 ved 3:33 pm

    What’s up friends, its wonderful article regarding cultureand entirely defined, keep it up all the time.


Kommenter innlegget


kategoriar